mandag 27. desember 2010

Julefryd

I tillegg til juletreet har en bunt med hasselgrener fått pyntet seg 
riktig så fint i stuen vår denne julen.
Jeg falt blant annet pladask for disse nydelige dukkene med kimono.




En gullugle holder et årvåkent blikk, og ser litt forskrekket ut. 
Sikkert på grunn av alt julegodtet vi mumser i oss.






Noen oransje julenisser med sølvdryss er kjekke kavalerer til kimonodukkene.





Forskjellige papirklipp fra Rie Elise Larsen pynter allerede opp rundt om i huset,
men jeg ble ekstra glad da jeg kom over denne juleremsen med
reinsdyr. Det var bare et av reinsdyrene som var heldig nok til å få komme med på bildet, 
men på remsen er også både stjerner og bjeller.







Jeg elsker papirklippene til Rie Elise Larsen. Hvis du ikke kjenner
til henne fra før så kan du boltre deg i vakre bilder her .

Jeg ønsker dere alle en nydelig romjul.

1 kommentar:

  1. Å så mye koselig pynt!! Tenker det er koselig i stuen deres nå!

    klem:)

    SvarSlett