søndag 6. februar 2011

Kongens by i mitt hjerte


Denne uken har vi vært på en skikkelig snopetur
til København.
Min kjære hadde rund dag onsdag, og vi feiret med
overraskelsestur til kongens by.


Onsdag kveld var vi på musikalen "Wicked", i Det Ny teater.
Skjønt nytt og nytt, det er bygget i 1908, og er en
fantastisk teaterbygning.
Det var en magisk opplevelse.




Vi bodde hos min svigerinne som har en fantastisk koselig
leilighet i byen. Så vi fikk litt barnevakt til prinsessene også.
Tante hadde leid Christianiabike for anledningen, så 
den største prinsessen fikk suse rundt med tante og se
byen fra et fantastisk sykkelperspektiv.


Vi bestilte oss sushi & sticks en av kveldene.
Yammi yammi. 
Og hadde selvsagt både champagne og sancerre til maten.


Det er ikke fritt for at mor fikk tid til å snope litt
i butikker også.
Har vært i København noen ganger nå så har fått
meg et par favorittbutikker. 
Og har man en 
svigerinne i kongens by, en slik fin svigerinne som vet akkurat hvilke butikker
man kan komme til å like, ja da er man ekstra heldig 

 Turen var som en god vitaminbombe av opplevelser.
Og en herlig bonus å komme hjem med litt snop
i fine københavnerposer.




 Fuglehuset, settekassen og småkjolene 
er fra nydelige Fanny Mia

Ha en flott søndag!


4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ for en flott tur dere har hatt!!
    Tipper jubilanten var overasket og glad!
    Skulle gjort noe slikt for min jubilant:)

    Så mye lekkert du har kjøpt. Nydelig alt sammen!

    Tusen takk for award!! Skal ta utfordringen som følger med:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Av og til lever kommentarene sitt eget liv altså! Jeg som hadde skrevet en laang her, så fløy den avsted til gud vet hvor:D

    SÅ gøy med en tur til København! Jeg har en god venninne som bor der for øyeblikket, så har vært heldig og fått to turer i fjor, lengter meg syk ned nå! Men nå får jeg drøye litt før det kan bli ny tur;)
    Masse fint du har kjøpt! Kjenner et behov for farger her i huset nå, og dette var så friske fine ting!

    Gøy å lese utfordringen:)
    Og gratulerer så masse med overstått dag i huset:)

    Ha en fin uke!!

    Marte

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. da har jeg tatt awarden videre. takk takk.

    SvarSlett