lørdag 5. februar 2011

Award med utfordring!

Jeg har fått en award fra fine Misarella
Stjernedryss og karamellsmell så utrolig kjekt :) 
Tusen takk!
 
En utfordring fulgte med, og den tar jeg:
Ta opp nærmeste bok og slå opp på s. 18. Let frem til linje 4, hva står det der?
* Jeg har akkurat vært i herlige København :) Der kjøpte 
jeg en bok jeg har vært på jakt etter en stund: "Greven Kammerjunken og den dragende citronmåne" av Sif Orellana.
På side 18, linje 4:
"En vinbonde, som sagde han hed Don Federico, åpnede og bød mig smilende indenfor." - hmm spennende! Har god vin i vente tenker jeg.

Hva var det siste du så på TV?
*tv2 - Gullfisken


Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
*ganske så stille i huset nå faktisk. J sitter med headset
og ser på "Hombres" på mac'en. Prinsessene sover.

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
*Både meg og minsteprinsessen er fryktelig forkjølet og har feber, så vi har faktisk ikke vært ut i dag. Sist
jeg var ute var sent sent i går kveld. Vi ankom Flesland
etter noen herlige dager i København.

Hva har du på deg nå?
* Rosa vintage collection-tunika fra KappAhl (he he skulle
gjerne sett at det sto fra New York istedet :) og sorte tights. Ullabber.

Hvilken film så du sist?
* Så litt på fantastiske Trollmannen fra Oz i dag. Har sett
musikalen "Wicked" i København denne uken og måtte friske litt opp i Oz-verdenen.

Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?
*Hmmm, nei.. men herlighet så deilig det hadde vært med 
noen gode laange uker i et varmt og spennende land nå.

Jeg vil gi awarden videre til:
Skjønne og utrolig dyktige
 Fjordlykke
Fjonge og flinke FruU

Utfordringen er valgfri, jenter:)

1 kommentar:

  1. Tips. Det er en utfordring på bloggen til Anettes hus (http://www.anetteshus.com/).

    Vis meg ditt beste bruktfunn.

    Kan være gøy å delta. Jeg er med.

    SvarSlett