tirsdag 1. mars 2011

Fantastiske Rie Elise

Jeg har skrevet om den danske designeren Rie Elise Larsen her i bloggen tidligere, men nå som vår - og sommerproduktene er klare så må jeg bare skrive om henne igjen. 


For å si det rett ut - jeg virkelig digger Rie Elise. Hun snakker rett til mitt hjerte med sin glade og fargerike papirkunst. 
Jeg har flere av de herlige fuglene, og da vi var i København
nylig fikk et par til være med hjem i kofferten.


Det er en opplevelse i seg selv at fuglene er pakket inn i
små vakre fargerike esker.
Her kaster man ikke emballasjen nei, esken er et lite 
kunstverk i seg selv.





Egentlig skulle jeg skrive et innlegg om 3 brett svidde knekkebrød, 
men jeg fant ut at det var mye hyggeligere å skrive om
Rie Elise :)
Knekkebrødene skal jeg skrive om en annen gang.
Bildene er fra Rie Elise sin hjemmeside.

Ha en strålende tirsdag alle sammen!

 




1 kommentar:

  1. Enig. Har også blogget om henne før, og hun er bare helt herlig.Snakkes snart

    SvarSlett