onsdag 12. januar 2011

All you need is love

To nydelige bilder fra FruFly har kommet i hus, og
jeg er strålende fornøyd.
Jeg har sett på printene hos FruFly flere ganger, og endelig er de altså her.
Noen gode venner av oss, som vi var hjemme hos på nyttårsaften,
 hadde fått Fly-print på veggen, og da ble jeg inspirert til endelig å få bestilt noen selv.




Valgte All you need is love fordi jeg elsker den Beatles-sangen.
Og den minner meg også veldig om bryllupsscenen i filmen Love Actually.




Det andre bildet har tekst fra Hakkebakkeskogen.
Vuggesangen Klatremus synger for reven. 
Jeg synger den sangen ofte for jentene, og det 
var koselig å ha den i glass og ramme i en søt
jenteversjon.
Vuggesangen skal få henge på veggen i gangen utenfor soverommene, og
All you need is love skal få en fin plass den også.



Skal ikke se bort fra at det blir noen flere FruFly-bilder etterhvert.

Ha en nydelig dag!

5 kommentarer:

  1. Så morsomt at det ble Fly print på deg også da! Jeg ha rfaktisk akkurat fått opp de to nye som jeg bestilte før jul, men har ikke rammer til salle, så det ligger tre stykker til og venter.. Synes de er veldig dekorative og fine! Likte så godt bildet dere har på stueveggen, det med teksten. VHor har du fått tak i det? Har forresten en dressjakke og diverse skåler her som tilhører dere... Klem

    SvarSlett
  2. Bildet bestilte jeg oppe hos Berthas :) Hun pleier å ha noen inne, men hun tok imot bestillinger på andre trykk. Kunstneren har masse spennende, bare sjekk hjemmesiden hans www.coulsonmacleod.com
    Oj, ja skålene må vi få hentet snart. Og dressjakken tror jeg ikke er savnet ennå ;) jeg visste hvertfall ikke at den var glemt.
    Håper dere er friske og raske igjen nå :) klem

    SvarSlett
  3. Hei! SÅ koselig å finne deg her:)
    Helledussen for en rågod smak du har! Er pitte litt misunnelig på Coulson
    Macleod bildet ditt! Høøyt på ønskelisten;)) Barselgave ganskje?? Hihi, får tipse min kjære;)

    Titter så klart innom deg igjen, takk for hilsen!
    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelige print! Har lyst å bestille Love is in the air med rød ballong:)

    Hei og hopp!

    Oj hvor det snør ute!!!

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Husker du pris på Coulston bildet ditt? Mp vurdere om jeg skal kjøpe nå eller spare litt til..

    SvarSlett