søndag 23. januar 2011

Skrift med snert

Jeg elsker bokstaver, ord, poesi og skrift med snert.
Ulike bokstaver, fonter og farger er ikke bare 
utrolig dekorativt, men det gir også rom for gode ordspråk
og magiske dikt.



Jeg har tidligere skrevet om bildene og tekstene til Coulson Macleod,
og de fine printene til FruFly. Nå har jeg falt pladask for
bildene til Therese Sennerholt
Å som jeg ønsker meg mange av disse tøffe bildene!



"You are the butter on my bread", "Love is the new black", "Good people rule", 
"I eat cake in bed" etc etc. 



Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og vi har noen veldig travle uker her hjemme.
 Tror jammen vi fortjener noe nytt gøyt på veggen :)


Må bare finne ut av hvordan man bestiller disse bildene.
Ha en flott uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Stilige bilder! Spennende om et av dem snart henger på din vegg! Du fortjener det!

    P.s har en liten utfordring til deg på bloggen min:)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅ se det skjønne nattbordet på nederste bildet! Sånn vil jeg ha!!!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så gøy med utfordring :) klem

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har!!
    Jeg har noen trykk fra Therese på hytten. Bestill dem på nettsiden hennes, så sender hun som gave!
    Klem Hege

    SvarSlett